pondělí 25. června 2018

Zalehlé ucho olej

Jak vyčistit ucpané ucho olivovým olejem. I když je to někdy trochu nevkusné mluvit o ušním mazu, pokud jde o zdraví vašich uší, není to legrace. Každý potřebuje nějaký ušní maz, aby byli uši zdravé a dobře fungovali. Pokud jste nastoupili do letadla, pravděpodobně máte zalehlé ucho kvůli tlaku a za nějakou dobu se to samo spraví.


Zalehlé ucho olej

Pokud ale trpíte nachlazením nebo alergií, pravděpodobně máte ucho zalehlé vlivem ucpaných nosních dutin. Pokud špatně slyšíte, je také možné, že máte v uchu příliš mnoho mazu. Pokud vás ucho bolí a příznaků se nezbavíte během hodin. Zalehlé ucho totiž může mít i cévní příčiny, což už je nutné řešit jinými způsoby. Ale nebojte se, procent potíží však souvisí právě s ucpaným zvukovodem.


Vyzkoušel jsem toho strašně moc, ucho zalehlé přes týden nic nepomáhalo. Zředěný peroxid se nakape do problematického ucha a peroxid by měl množství mazu v uchu eliminovat. Taky jsem měl zalehlé ucho , peroxid nepomáhal. Peroxid se dá do ucha nakapat.


Po půl hodině, co jsem klečel ve sprše a stříkal si do ucha vlažnou vodu trubičkou vypadlo něco, co raději ani nebudu popisovat a zase mám stereo. Obklad přikládáme na zalehlé ucho a za něj. Při zánětu středního ucha se však doporučuje raději obklad studený. Další babskou radou je podomácku vyrobený výplach.


Potom olej nechte volně vytéct. Někdy bolí, a je obecně nepříjemné. Děje se to, když jsme ve výšce, která má vliv na tlak vzduchu a tlak v uších. Přečtěte si jak uvolnit zelehlé ucho na Rehabilitace. Olivový olej může změkčit překážku, ale některé případy vyžadují více péče, než se ji skutečně podaří rozpustit.


Zalehlé ucho olej

Můžete zkusit zavlažovat postižené ucho – použijte stříkačku s gumovým koncem, nakloňte hlavu a jemně vstříkněte ohřátou vodu do kanálku postiženého ucha. Buďte velmi jemní, protože si můžete poškodit bubínek, pokud budete. Kupte si v lékárně parafinový olej a kapejte 2-dny 5x denně do ucha.


Pokud se nepodaří zátku takto uvolnit,pak navštivte Vašeho praktického lékaře. Postup: Olej smícháme s čajovníkem a hotovou směs aplikujeme 3× denně do obou uší. Přitom lehce zatáhneme za ušní boltec, aby kapky mohly proniknout zvukovodem až k ušnímu bubínku. Cibule obsahuje protizánětlivé složky snižující otok a tak přispívá k zmírnění bolesti. Prosím o radu - večer jsem měla zalehlé pravé ucho ,z ničeho nic, rýmu nemám a nic podobného.


V noci jsem se vzbudila a na ucho jsem neslyšla. Od té doby jsem zkoušel všechno možné a bez úspěchu. Teplotu nemám, ucho mě nebolí, jen v něm cítím tlak a špatně slyším. Je to velmi nepříjemné. Problémy s uchy nemívám.


Druhý týden mě trápí zalehlé pravé ucho. Minulý týden po probuzení se k zalehlému uchu přidalo silné brnění zubů a celá pravá tvář a rty mě brněly. Tento příznak po hodinách sám odezněl.


Po týdnu stejné příznaky, ale brnění bylo intenzivnější a bolestivější. Zase po hodinách samo odeznělo. Byla jsem na pohotovosti, ale nic mi neřekli, prý je to. Lidem, které tento problém postihl, pomohlo na zalehlé ucho vypláchnutí peroxidem vodíku.


Složka účinkuje velice dobře, pokud je ucho jen zalehlé a problém se objeví prakticky výjimečně a spíše ojediněle. Takto peroxid vodíku může být velice přínosným a odstraní problém se zalehlým uchem. Podobný účinek jako olej má také směs lihu a vinného octa v poměru jedna ku jedné (tato metoda má navíc i antibakteriální účinky). K uvolnění zátky může pomoci i jemná masáž za ušním boltcem.


Při masáži průběžně otevíráme a zavíráme ústa. Navíc dnes v noci (druhý den po čistění olivovým olejem a proudem vody) mě to pravé ucho začalo i dost bolet, tak jsem si vzal prášek proti bolesti a bolest ustoupila, bolest se po několika hodinách opět vrátila i přes den, tak jsem si vzal další prášek, opět to pomohlo, ale ucho mám zalehlé dnes celý den. Ještě si vzpomínám, že před dvěma dny mi začal problém. Měla jsem zalehlé ucho od rýmy a pak mě mamka poradila ať povařím pár brambor ve vodě, stačily tři ( musí být ve slupce) a pak tu páru inhalovat.


Hned druhý den mě ucho začalo odléhat a tak jsem páru inhalovala tak třikrát a už je to skoro v pohodě. A brambory se dají použít nadvakrát. Zaléhání v uších je problém, který může postihnout skutečně každého z nás.


Nejčastěji tento jev nastává po koupání, po překonávání výškových rozdílů, po letu letadlem anebo také po mechanickém ucpání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Zubní ordinace slavonice

Nabízíme profesionální služby v oblasti stomatologie, stomatochirurgie, implantologie a parodontologie. Vážení spoluobčané, rádi bychom Vá...