středa 23. října 2019

Tvářenka essence

Textury můžete nanést jednotlivě nebo je smíchat pro originální efekt. No ale tato ESSENCE tvářenka v odstínu 0ADORABLE na mých tvářích ve finále vlastně vůbec nevypadá tak růžově jako v samotném balení, ale spíš je taková korálová, moc hezká a nositelná. Tvářenka se potkává s rozjasňovačem. HIGH BEAUTY mattifying make-up fixing mist you better work!


Velký výběr značek i odstínů. Značková kosmetika za skvělé ceny na Notino. CHOOSE YOUR Glow highlighter palette shades.


Začneme plastovým obalem, na kterém není nic extra zajímavého. Krémová tvářenka , nebo rozjasňující pudr. Nebyly nalezeny žádné recenze.


Je bytelný, zatím drží, jak má, taková ESSENCE klasika, na kterou jsme zvyklí :) Tato tvářenka pro mě byla velmi příjemným překvapením. Tato položka nebyla doposud diskutována. D Na tuto limitku jsem se těšila, ne že bych byla nějaký velký fanoušek JB, ale přiznávám, že pár písniček je dobrejch. Nejvíce ze všech výrobků mě zaujala tvářenka a korálově růžový lak.


Ale jelikož jsem si dala předsevzetí, že nebudu za kosmetiku tolik utrácet, vybrala jsem. The Blush krásně zvýrazní vaši tvář. Ahojky, vítám vás u nového videa s novou sérií MOJE TOP. Poznámka: Vyobrazený odstín může být spíše orientační, záleží na nastavení barev Vašeho monitoru.


Tentokrát se zaměřím na moje topky od značky ESSENCE ;) KDE MĚ MŮŽETE NAJÍT: INSTAGRAM - Simkastyle FACEBOOK - Simkastyle e. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvěk. Tak to by bylo o této tvářence asi vše, dodám jen snad: kupte si ji :). Její hedvábně jemná textura krásně přilne k pleti a dodá ji svěží a přirozeně zářivý vzhled. Je to skvělá, univerzální tvářenka s neskutečnou výdrží a moje první tvářenka od essence.


A pokud vám nevyhovuje růžová, můžete si ji koupit v broskvovém odstínu. Myslím, že napoprvé jsem si nemohla vybrat lépe. Essence Me My Umbrella rtěnka odstín 02. Pokud jsem psala, že mě tvářenka v eshopu zaujala, tak tahle rtěnka mě naprosto vcucla:-D Nádherný odstín, absolutně perfektní, dokonalý.


Tvářenka essence

Já takové rtěnka a tomuto odstínu říkám přirozená, nude rtěnka. Znamená to pro mě, že na rtech bude světlá, ale ne tak moc světlá, aby. Přečtěte si rady a zkušenosti na téma tvářenka essence. Je krémová, ale po kontaktu s pletí se změní na pudrovou, takže nedělá nepřirozené.


Tento odstín se podle mě hodí snad ke ka. Diskuze, články, soutěže, bazar, , poradny. Plastická chirurgie, dermatologie, kosmetika.


Zaujaly mě ještě oční stíny, o kterých bude další příspěvek a lesky na rty, ale ty já moc nepoužívám, tak jsem se jen podívala a nechala je tam. MISSHA Cotton Contour – Konturovací pudr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Zubní ordinace slavonice

Nabízíme profesionální služby v oblasti stomatologie, stomatochirurgie, implantologie a parodontologie. Vážení spoluobčané, rádi bychom Vá...