čtvrtek 21. prosince 2017

Háčkovaný kulatý koberec návod

DROPS kruhový koberec háčkovaný z trojité příze. TIP: Každou kruhovou řadu začínáme řo a končíme pevným okem do 1. Pokusila jsem se vytvořit návod na tento háčkovaný koberec. Vše jsem dělala od oka, je nutné často pokládat na zem a hlídat, jestli se koberec.


My jsme však objevili návod , jak si vlastní kobereček.

Ručne háčkovaný koberec je jedinečným doplnkom, ktorý dokáže z obyčajnej miestnosti vytvoriť naozaj útulný domov. Návod na háčkovaný koberec nájdete v tomto článku. Prečítajte si, ako uháčkovať krásny okrúhly koberec.


Predloha na háčkovanie koberca zdarma v článku. Podložka či kobereček, mandala nebo kulatý … Prohlédnout. Praktický háčkovaný košíček. Košíček na uložení drobností.

Starý textil často vyhazujeme jako odpa který nám doma překáží. Přitom můžeme ze zbytků látek, velmi snadno uháčkovat příjemné koberečky například do dětského pokoje, nebo do koupelny. Vhodne zvolený koberec vám umožní vyzdvihnúť úroveň pohodlia a zútulniť každú izbu. Spoustu textilního materiálu jsme si zvykli vyhazovat jako odpa který nám doma zavazí.


Z látek, které mají pěknou barvu a příjemně hřejí, můžeme velmi snadno uháčkovat hezké koberečky například do dětského pokoje, nebo z nich vyrobit rohožky třeba ke vchodovým dveřím, či do koupelny anebo malé podložky pod čajovou konvici. Některé fotky znám a háčkovaný koberec mám už na seznamu, sice ještě nemá prioritu příštích dní, ale věřím, že se na něj také dostane, líbí se mi hlavně ty alá dečka. Naučíte se uháčkovat čepičku, hračky a další zajímavé výrobky. Všechny návody na háčkování zde.


Kobereček ze špaget z tričkoviny. Výroba originální bytové dekorace. Velice příjemné háčkované koberečky do koupelny.


RO, do kruhu uháčkujeme 15KS, spojíme pevným okom 2. RO, 2DS, 2DS do jedného oka, 2DS, 2DS do jedného oka, opakujeme do konca 3. Olinka za vysvetlenie postupu práce. Háčkovanie - inšpirácie a nápady.

To je skvelý nápa a napokon aj krásny výsledok práce. Znova som si pozerala koberček a celý kútik a zbadala som aj krásnu dečku na stole! Tak vznikl můj háčkovaný kobereček a pletený polštářek. Jani, teda já jen zírám :-o Vytvořit kobereček z plédu za 250Kč ! DIY - návod na háčkovaný koberec Toto je môj úplne prvý návod na háčkovanie, tak prosím buďte voči mne zhovievavé.


Detailný návod na strihanie nájd. Hneď ráno vám dvihne náladu pohľad vedľa postele, keď uvidíte aké krásne. Před dvěma lety jsem si pro sebe uháčkovala nákrčník s mušličkovým vzorem a návod na něj jsem dávala sem na blog.


A před pár dny jsem dokončila po. Tričko háčkované zdola nahoru. Kostková deka s kvítky. Modrobílá deka pro mimi. Letná dievčenská tunika.


Dívčí háčkované minišaty nebo tuni.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Zubní ordinace slavonice

Nabízíme profesionální služby v oblasti stomatologie, stomatochirurgie, implantologie a parodontologie. Vážení spoluobčané, rádi bychom Vá...