čtvrtek 27. dubna 2017

Plošné spoje z amatérského radia

Kde vyrobit plošné spoje pro projekty 28. Pánové, netušíte, kdo dnes vyrábí plošňáky podle předloh z Amatérského Radia ? Odpověď zaslal Frank 31. Větší plochy jsem překrýval lakem na nehty, abych šetřil Texbu (měl jsem jen jednu lahvičku a malý zbytek mám dodnes). Zveme všechny zájemce na výstavu nejzajímavějších exponátů z Muzea kutilství, která se bude konat ve dnech 20. AMPER na BRNĚNSKÉM VÝSTAVIŠTI (pavilon F - stánek firmy Almeto s.r.o.).


Jak jsem „bastlil“ plošné spoje. V úvodu bych se měl zmínit o tom, jak to všechno začalo. Jak plošné spoje vypadaly, jsem už zjistil, když jsem prozkoumal televizní přijímač, ale jejich výroba pro mě pochopitelně nebyla dostupná.


Nezbylo než trochu improvizovat. Stránku Amatérského rádia s předlohou plošných spojů jsem přiložil na izolační destičku, důlčíkem jsem si přes papír vyznačil středy vývodů součástek a vyvrtal otvory. V podstatě první zveřejněná konstrukce byly přenoskáče ActiDamp.


Z toho to ale určitě nevzniklo. Výroba plošného spoje nažehlováním toneru z lepícího papíru. V pondělí jsem navštívil Fajn radio, kde jsme toho s Ondrou a Johanem hodně probrali.


Z celého dne jsem točil vlog. Mimochodem, zajímavá perlička: někde jsem četl, jak lidé z Amatérského radia a (pozdější) Mikrobáze s hořkostí konstatovali, že zatímco PZO Tuzex dovezl počítače Sord ma nabídl se, že jim je zapůjčí pro testování a na recenzi s veškerou dostupnou literaturou (tehdy o nich psal, pokud mě paměť nešálí, i z Lupy známý Daniel Dočekal), tak českoslovenští. Kostka mě brzy omrzela a vymýšlím dál. Objednávám další plošné spoje Oa realizuji nové zapojení. Po několika měsících mám desky zapojeny (displej a čítač zvlášť), chybějí jen integrované obvody.


Plošné spoje , experimentální zapoj. Tábor nepotřebuje žádné dotace. Provozně je samofinancovatelný, materiální zabezpečení (hlavně součástky a plošné spoje ) je zajištěno dary soukromých firem a osob. Stream Cestitke I Pozdravi free online.


Elektrotábor je dobrovolnický, neziskový projekt nadšených lidí, kteří se ve svém volném čase rozhodli nadchnout děti pro (elektro)techniku a ukázat jim svět amatérského rádia, materiální zabezpečení (hlavně součástky a plošné spoje ) je zajištěno dary soukromých firem a osob. This banner text can have markup. Pro amatérského elektronika je možná neobvyklá aplikace na obr. Ze zdroje referenčního napětí je napájen jednak pevný dělič R1 R1 a dále proměnný. U Zenerových diod je u katody označe-ní černým prouž-kem.


Nakonec propo-jíme plošky vodi-vých průchodů spo-jů obou stran desky. Je jich celkem a jsou patrné při pohledu na spoje z čelní strany. Pro začátek zde budou postupně zveřejněny všechny mé starší konstrukce a články, které vznikly v rámci mé spolupráce s redakcí Amatérského radia. Zatím pouze formou textů a schémat. Radio Ploce broadcasts a diverse range of locally and nationally produced programs, both music and spoken wor in hi-fi stereo.


Rozměry, tvary a barvy si taky navrhuju sám. Navrch mám rád větší krabičky, působí na mně spolehlivějším dojmem, což je blbost, ale je to tak. Nemám rád současnej trend minikrabiček, ve kterejch jsou narvaný součástky. Digitální éra amatérského radia pokračuje vznikem a rozšiřováním zcela nových digitálních módů. Výborná zpráva je, že si pro jejich používání nemusíte pořizovat množství zcela nových nebo drahých zařízení.


Dnes Včera Vyber den Hledej skladbu. TYGA LIKE IT IS 02:42: DORIAN SLADKA 02:39: BLOCBOY JB ft. DRAKE LOOK ALIVE 02:36: KRIS KROSS JUMP 02:34: IANN D. Radio Odžak, Valovi dobrog raspolženja, FM 92.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Zubní ordinace slavonice

Nabízíme profesionální služby v oblasti stomatologie, stomatochirurgie, implantologie a parodontologie. Vážení spoluobčané, rádi bychom Vá...