čtvrtek 21. listopadu 2019

Okna slavona zkušenosti

Okna slavona zkušenosti

Demontáž okna , montáž nového okna. Tak dnes jsem se dostal konečně k počítači po instalaci nového okna. Je to prostě paráda, jsme s manželkou velmi spokojeni. Dřevěná okna slavona Chlumec - zkušenosti.


Dobrý den, moc děkujeme za páteční montáž oken v Chlumci, okna jsou nádherná a jsme moc rádi, že jsme si vybrali Vaši společnost. Nejen kvůli oknům, ale i kvůli profesionálním montérům, kt. Ještě než podepíšu smlouvu na okna tak mě ještě sdělte svoje zkušenosti ? Poptáno jsem měl myslím tak firem nicméně po nějaké redukci jsem vybíral mezi Slavona Progression a Windowstar Dřevohliník 110. Výběr jsem ukončil u Slavony.


Ale cena se mi zdá nekřesťanská. Včetně čidel pro zabezpečovačku to dělá cca. Zkuste odpovědět bez toho, abyste bral(a) v úvahu své zkušenosti se značkou Vekra. AZ okna otherm isotra slavona vekra macek ri okna.


Podnik se se svým sortimentem oken a dveří zaměřuje na pasivní. RD a zajímá mě, jestli si cenově. RI okna , Vekra, příští týden Slavona , ale. Dobrý den pane Rozehnale, v příloze posílám slíbených pár fotek Vašich oken.


S realizací jsem byl spokojen, okna a jejich parametry a systém správné montáže jsem nejprve pečlivě nastudoval a porovnal různé firmy co se týče kvality oken a doporučený způsob montáže. Okna PROGRESSION jsou díky své jedinečné konstrukci a minimalistickému designu předurčena pro moderní architektonicky atraktivní budovy, z exteriéru je viditelné pouze sklo, rám oken je skrytý za zateplenou fasádou. V interiéru na nás čeká tradiční dřevěné okno, které díky použitému přírodnímu materiálu napomáhá docílit pocitu domácí pohody. Slavona ma lepsi hodnoty soucinitele prostupu tepla, protoze resi jinak spodni ram okna , ktery je nejvetsim uskalim.


Okna slavona zkušenosti

Navic tak dosahne i vyssi vnitrni povrchove teploty. Cenově byla okna JANOŠÍK a Slavona na podobné hladině, ale zvítězil pro větší ochotu řešení nadstandardní řešení detailů JANOŠÍK s designovými okny RAND v kombinací s bezrámovým řešeních neotvíravých oken. Taky ty okna se nám víc libila. Včera se montovala a posunula celý dům designově o několik stupňů nahoru, zatím vše bez problému a včas. SLAVONA je tradiční český výrobce dřevěných oken a dveří.


Nechte si vyrobit na míru dřevěná okna , dřevěné vchodové dveře, balkonové a posuvné dveře. Internorm – Okna Šimůnek. Ihned po návštěvě showroomu Okna.


EU jsme jeli do showroomu firmy Okna Šimůnek. Nemůžu říct nic špatného proti paní, která se nás. Máme zajímavou nabídku na dřevěná eurookna od firmy Slavona. Samozřejmě jsme poptali i další firmy (TVT Eurookna, Vekru, na plastová ještě SULKO), ale Slavona vychází dost dobře.


Chci se tedy zeptat, zda máte někdo okna (příp. i dveře) od této firmy a jak jste spokojeni - jak s okny, tak i se spoluprací s firmou. Měl jsem to v plánu až po zateplení. Zaprvé jsem chtěl přetáhnout polystyren kousek nad věnec. Ahoj všichni, vybíráme okna pro dřevostavbu.


Nejprve byla volba plast vs. Ukazoval nám, jak je kování v plastu vlastně na tenké vrstvě, plast prý po. Já se rozhoduji mezi dvěma nabídkami na okna a to: Slavona -IV7 izol.


Může mi někdo poradit konkrétní zkušenosti (pozitivní i negativní). Obě firmy jsou dobře hodnoceny, okna vypadají hezky. Plastová okna , dřevěná i hliníková „děláme“ už let. Naše zkušenosti jsou zde i pro Vás.


Dle mých zkušenosti Rosení oken je náročná stvebně-fyzikální diagnostika a souvisí s celou řasou faktorů- s teplotou v interiéru, exteriéru, energetická hodnota plochy skla uvnitř skladby a nebo na vnitřní ploše vnitřního skla (pozice 5), emisivita skla apod. Rozhodujeme se, jakou firmu zvolit pro dodávku eurooken. Budeme mít profil 9 trojskla.


Chtěl bych poprosit o nějaké reference, pokud máte eurookna (a je jedno, jaký profil). Jako favoriti se nám zatím jeví firmy ALBO, Pražák a TVT, ale oslovili jsme i jedenáct dalších. Pokud ano, budu za ně jen rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Zubní ordinace slavonice

Nabízíme profesionální služby v oblasti stomatologie, stomatochirurgie, implantologie a parodontologie. Vážení spoluobčané, rádi bychom Vá...